faq

Veelgestelde vragen

Hier kun je onze meest gestelde vragen doornemen en de antwoorden vinden die je zoekt. Kun je het juiste antwoord niet vinden? Laat het ons weten:

laat van je horen
  • WAAR WORDEN ONZE PRODUCTEN GEMAKT?

    Onze GoodWays-producten komen uit de beste beschikbare bronnen met aandacht voor duurzaamheid en kwaliteit. Achter elk van onze producten staat grondig testen en nauwe communicatie om ervoor te zorgen dat ze voldoen aan uw hoge eisen.

    Al onze naaiproducten GoodWays worden geproduceerd in Tsjechië, voornamelijk in Plzeň, in samenwerking met de werkplaats Vigvam design.

    Onze theeën en mengsels van specerijen en bloemen worden dan in Zuid-Moravië geproduceerd in samenwerking met het geliefde bedrijf Bylinca.

    Onze flessen en doosjes worden in China vervaardigd, waar de hoogste mogelijke kwaliteit en zorg voor ons product wordt gegarandeerd, met alle materialen voor de productie afkomstig uit lokale bronnen.

    GoodFilter actieve kool importeren we uit Japan, rechtstreeks uit de regio Wakayama, waar deze traditie ook vandaan komt.

    Onze bamboe wordt gekweekt op plaatsen waar het van nature groeit, voornamelijk in Vietnam en China, en heeft een FSC-certificering.

  • Kunnen voedsel- en drankproducten in de vaatwasser?

    Het is belangrijk te vermelden dat je voor het eerste gebruik elk product dat in contact komt met voedsel of dranken grondig moet wassen.

    GoodGlass glazen fles raden we om veiligheidsredenen af om in de vaatwasser te plaatsen.

    Alle delen die zijn gemaakt van natuurlijk bamboe (GoodFlask of GoodGlass deksel, GoodWood thermofles of deksel op GoodBox) moeten met de hand gewassen worden en NIET voor langere tijd in water worden gelaten om te voorkomen dat ze barsten of anderszins beschadigd raken.

    RVS zeefjes voor GoodGlass en GoodFlask en ook GoodBox scheider en GoodStraw rietjes van roestvrij staal kunnen in de vaatwasser.

    We raden aan om de roestvrijstalen onderdelen van de GoodBox doos, de fles GoodFlask en GoodCup niet in de vaatwasser te plaatsen. Door met de hand te wassen kunnen we schade aan de kleur voorkomen.

  • SLUIT DE GOODBOX DOOS GOED AAN?

    GoodBox is ideaal voor het bewaren van voedsel in de koelkast of voor het meenemen van vaste maaltijden. Het bamboe deksel is voorzien van een siliconen afdichting om een veilige sluiting te garanderen en te voorkomen dat de inhoud lekt, maar we raden aan om de doos horizontaal te dragen. De doos is niet het meest geschikt voor het vervoeren van vloeistoffen, zoals soepen.

  • WELK SOORT RVS IS VOOR UW PRODUCTEN GEBRUIKT?

    Het type roestvrij staal dat voor de productie van onze producten wordt gebruikt, is 18/8, ook bekend als SS 304.

  • WAAR KAN IK DE GOODWAYS PRODUCTEN PERSOONLIJK VINDEN?

    We begrijpen dat het soms goed is om producten ook in het echt te zien voor een beter beeld, en daarom hebben we een aantal mogelijkheden opgeschreven waar je onze producten persoonlijk kunt ontmoeten:

    1. Bezoek ons in Brno: We nodigen je uit in ons kantoor GoodPlace, waar je onze producten persoonlijk kunt bekijken. We hebben geen reguliere openingstijden, dus neem alsjeblieft van tevoren contact met ons op, zodat we zeker weten dat we elkaar niet mislopen. We kijken uit naar een ontmoeting!
    2. Vind ons in de Place Store: Ons bijna complete assortiment is te vinden in de prachtige winkels van de keten “Place Store”, die door het hele land verspreid zijn. Kijk op hun winkelzoeker en vind jouw dichtstbijzijnde vestiging.
    3. Dankbaarheidsdagboek is te vinden in de lokale boekwinkel in Brno en op Slovenië: Ons Dankbaarheidsdagboek is beschikbaar in de boekwinkel Martinus, die een prachtige winkel in Brno heeft, en ook op verschillende andere locaties in Slovenië. Binnenkort zal het ook beschikbaar zijn in boekwinkels door het hele land.


    Als je hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen en we helpen je graag om de dichtstbijzijnde winkel te vinden of we stellen alternatieven voor die aan jouw behoeften voldoen.

  • IS HET DEKSEL WATERDICHT?

    Bij het vervoeren van je fles hoef je je geen zorgen te maken dat de drank in je tas of rugzak lekt. Onze doppen zijn voor de meeste dranken volledig waterdicht. Een uitzondering die extra voorzichtigheid vereist, zijn bruisende dranken zoals bier, frisdranken of bijvoorbeeld kombucha. :) Vergeet niet altijd te controleren of de dop goed is vastgeschroefd!

  • WELKE BETALINGSWIJZEN KAN IK GEBRUIKEN?

    We gebruiken het geïntegreerde betalingssysteem Shopify Pay, dat zorgt voor snelle, veilige en betrouwbare geldtransfers van bankrekeningen en betalingen met creditcards. Er is ook de mogelijkheid om bij levering te betalen, vergeet in dat geval niet de website op de lokale valuta in te stellen. Het is helemaal aan jou.

  • HOE ZIJN AANKOPEN OP UW PAGINA'S BEVEILIGD? WORDEN MIJN GEGEVENS BESCHERMD?

    Jouw veiligheid is voor ons natuurlijk erg belangrijk, en daarom maken we bij de bescherming van jouw gegevens gebruik van de diensten van experts en de nieuwste maatregelen.

  • STUUR MIJ DE FACTUUR?

    Zodra je je bestelling hebt afgerond, sturen we automatisch een factuur naar het opgegeven e-mailadres. Als je goederen op afbetaling bestelt, ontvang je eerst alleen een zogenaamde proforma factuur op het opgegeven e-mailadres. De daadwerkelijke factuur wordt pas enkele dagen na betaling van de bestelling aan de koerier of Zásilkovna op je e-mailadres verzonden.
    Als dit niet gebeurt, neem dan alsjeblieft contact met ons op hier.

  • WELKE LEVERINGSMOGELIJKHEDEN BIEDEN JULLIE AAN?

    Om de levering van je bestelling zo snel en eenvoudig mogelijk te maken, maken we gebruik van de diensten van DPD voor levering direct bij jou thuis of op kantoor (binnen 1-3 dagen) en het bedrijf Zásilkovna voor afhaling op afhaalpunten (binnen 1-3 dagen).

    Waarom Zásilkovna? Hun tarieven zijn ongeëvenaard laag, bovendien hebben ze meer dan 100.000 afhaalpunten in 34 landen. Als je kiest voor de optie van persoonlijke afhaling bij een Zásilkovna-locatie, dan wacht je pakket daar maximaal 2 weken op je als dat nodig is. Er is ook de nieuwe mogelijkheid om je pakket op te halen in de Z-Boxen van Zásilkovna, houd er rekening mee dat in dat geval de pakketten maximaal worden bewaard. 1-2 dagen.

    Als je uit Brnokomt en je wilt besparen op verzendkosten, kun je gebruik maken van persoonlijke afhaling in ons GoodPlace kantoor op Radnické 11. Na het kiezen van deze optie nemen we contact met je op via het opgegeven e-mailadres en maken we samen een afspraak voor een geschikte dag en tijd.

  • MAG IK UW PRODUCTEN VIA MIJN BUSINESS AANBIEDEN?

    GoodWays producten zijn zeer populair en trekken overal veel aandacht. Naast het feit dat ze je verkoopaanbod uitbreiden, zijn ze ook een prachtige decoratie voor elke ruimte, café, winkel of kantoor. Wil je onze producten aanbieden in jouw bedrijf of webshop? Neem contact met ons op voor meer informatie!

  • KAN IK EEN GROTER AANTAL PRODUCTEN VOOR MIJN BEDRIJF KOPEN VOOR EEN VOORDEELPRIJS?

    GoodWays producten zijn dankzij hun praktische en functionele eigenschappen een geweldige modeaccessoire voor iedereen. Ze zijn perfect als decoratie voor op kantoor, of als cadeau voor uw trouwe medewerkers of zakenpartners. U vindt alle informatie op de pagina Bedrijfsgeschenken.

  • HOE KAN IK SAMENWERKEN MET U OF MEEDOEN MET UW TEAM?

    Omdat GoodWays voortdurend groeit, zijn we op zoek naar gepassioneerde mensen die zich bij ons team willen voegen en op verschillende manieren willen bijdragen. Ben je bijvoorbeeld een bekwame en enthousiaste sales specialist en zou je willen helpen om de producten van GoodWays in jouw regio/land uit te breiden? Hou je van fotograferen of het maken van video's? Neem contact met ons op!