Terugbetaling & ruil van goederen

Jouw tevredenheid staat voor ons op de eerste plaats! We willen dat je net zo van je GoodWays-producten houdt als wij, en dat je contact met ons zo aangenaam mogelijk is, ook in het geval van retourzendingen of klachten.

laat van je horen

Annulering van de bestelling

Als je je bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als je bestelling nog niet is verzonden, annuleren we deze en storten we je het geld terug. Als de bestelling al is verzonden, storten we je de betaling terug zodra we de goederen van je hebben ontvangen (zie punt 1 over retourzending). 1 met betrekking tot retourneren).

Beschadigd pakket

Als de zending beschadigd is aangekomen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, uiterlijk binnen 5 dagen na ontvangst via hello(@)mygoodways.com met bijgevoegde foto's van de beschadigde goederen, of de doos waarin de goederen zijn geleverd.

Klacht over goederen

Als je een product wilt retourneren vanwege een fabricagefout die pas na gebruik is opgetreden, neem dan contact met ons op via hello(@)mygoodways.com en stuur ons je ordernummer, of de datum van bestelling of de naam van de besteller, zodat we de bestelling kunnen terugvinden. Om de communicatie te versnellen, voeg ook foto's van het geretourneerde product toe, samen met informatie over hoe de schade is ontstaan.

Retourneren of ruilen van goederen

Als de goederen om welke reden dan ook niet aan je verwachtingen voldoen, kun je ze op onze kosten retourneren of ongebruikt in de originele verpakking binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen ruilen. Neem contact met ons op via hello(@)mygoodways.com met een verzoek om de goederen te retourneren of te ruilen met het nummer van je bestelling, en wij sturen je verdere instructies. In de meeste gevallen is het voldoende om het pakket samen met het geprinte label eenvoudig naar het dichtstbijzijnde filiaal van Zásilkovna te brengen, en zij zorgen voor de verzending terug naar ons. Na ontvangst van het pakket zullen we je ofwel het volledige bedrag terugbetalen of binnen 1-4 werkdagen een nieuw product opsturen, afhankelijk van welke optie je hebt gekozen.