Retourneren & ruilen van goederen

Jouw tevredenheid staat voor ons op de eerste plaats! We willen dat je net zo van je GoodWays-producten houdt als wij, en dat je contact met ons zo aangenaam mogelijk is, zelfs als het gaat om het retourneren van producten of klachten.

laat van je horen

Annulering van de bestelling

Wil je je bestelling annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als je bestelling nog niet is verzonden, annuleren we deze en storten we je het geld terug. Als de bestelling al is verzonden, storten we je de betaling terug zodra we de goederen van je hebben ontvangen (zie punt č. 1 over retourzending).

Beschadigd pakket

Als de zending beschadigd is aangekomen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, uiterlijk binnen 5 dagen na ontvangst op hello(@)mygoodways.com met bijgevoegde foto's van het beschadigde product, en eventueel de doos waarin het product is geleverd.

Productretouren

Als je een product wilt retourneren vanwege een fabricagefout die pas na gebruik zichtbaar werd, neem dan contact met ons op via hello(@)mygoodways.com en stuur ons je ordernummer, of de datum van bestelling of de naam van de besteller, zodat we de bestelling kunnen terugvinden. Om de communicatie te versnellen, voeg ook foto's van het geretourneerde product toe, samen met informatie over hoe de schade is ontstaan.

Retourneren of ruilen van goederen

Als het product om welke reden dan ook niet aan je verwachtingen voldoet, kun je het op onze kosten retourneren of ruilen, ongebruikt in de originele verpakking, binnen 14 dagen na ontvangst van het product. Neem contact met ons op via hello(@)mygoodways.com met je verzoek om het product te retourneren of te ruilen, inclusief je ordernummer, en wij sturen je verdere instructies. In de meeste gevallen hoef je het pakket alleen maar samen met het geprinte label naar het dichtstbijzijnde Zásilkovna-punt te brengen, en zij zorgen voor de verzending terug naar ons. Na ontvangst van het pakket zullen we je ofwel het volledige bedrag terugbetalen, of binnen 1-4 werkdagen een nieuw product opsturen, afhankelijk van welke optie je hebt gekozen.